24.01.2019

Про роботу зі зверненнями громадян за 2018 рік

Аналітична довідка

 про роботу зі зверненнями громадян за 2018 рік

у Роздільнянській міській раді та її виконавчому комітеті

 

Свою діяльність по роботі зі зверненнями громадян загальний відділ апарату виконкому міської ради здійснює відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та Інструкції з діловодства за зверненнями громадян.

Протягом 2018 року до Роздільнянської міської ради надійшло 1105 звернень, що на 105 звернень менше у порівнянні з аналогічним періодом 2017 року (1210).

925 звернень надійшло поштою, 178 прийнято на особистому прийомі керівництва ради. За аналогічний період 2017 року відповідно 1045 та 157.

Керівництво виконавчого комітету та міської ради значну увагу приділяє безпосередньому спілкуванню з мешканцями міста під час особистих прийомів. Значна увага приділяється роботі зі зверненнями, що перебувають на додатковому контролі до вирішення, вживаються заходи для прискорення виконання згаданих звернень.

Від інших органів, організацій, установ протягом січня-грудня 2018 року отримано 1 звернення, в 2017 – 0.

Окрім цього, отримано на розгляд та надано обґрунтовані відповіді на 42 звернення громадян до Урядової гарячої лінії (в 2017р. – 32).

Колективних звернень надійшло в звітному періоді 2018 року – 41, в минулому році за аналогічний період отримано 60. У колективних зверненнях порушені питання благоустрою, ремонту доріг, вуличного освітлення, видалення аварійних дерев тощо.

За характером питань, порушених у зверненнях, як особистих, так і колективних, чільне місце займають питання житлово-комунального господарства, земельних відносин, будівництва,матеріальної допомоги.

Питома вага всіх звернень – це заяви громадян стосовно оформлення документації на існуючі присадибні земельні ділянки (розробка проектів землеустрою, затвердження технічної документації та проектів, внесення змін та доповнень, припинення права користування земельними ділянками). Наслідком розгляду цих звернень є прийняття відповідного рішення міської ради у відповідності до вимог чинного законодавства.

З питань соціального захисту надійшло 180 звернень, які вирішено позитивно і в повному обсязі. Більше 100 з них – заяви на отримання матеріальної допомоги на лікування.

Всього за аналізований період Роздільнянською міською радою згідно заяв громадян виплачено матеріальної допомоги на поховання на суму 17000,00 грн., на лікування, соціально побутові потреби та ліквідацію наслідків пожежі – 197 000,00 грн., учасникам АТО – 6000,00 грн.

За клопотаннями громадських організацій виплачено матеріальну допомогу ветеранам – афганцям в сумі 7 тис. грн.., ліквідаторам аварії на ЧАЕС – 9 тис.950 грн. До Дня перемоги над нацизмом вдовам та інвалідам ВВВ виплачено 23 тис.грн.

Кількісні дані щодо структури звернень за їх видами:

За 2018 рік зареєстровано:

Пропозицій – жодної;

Заяв – 1105

Скарг – 0

За соціально – професійним станом заявників ситуація склалася таким чином:

від дітей війни – 0

від інвалідів ВВВ – 0

від учасників бойових дій – 16

від інвалідів І-ІІІ гр. – 13

від багатодітних сімей – 0

від одиноких матерів – 0

від пенсіонерів – 159

від робітників – 112

від працівників бюджетної сфери – 7

від держслужбовців – 0

від військовослужбовців - 5 

від безробітних – 28

від підприємців – 9

від матерів – героїнь – 1

від учасників ЧАЕС – 2

За статтю авторів звернень: 493 чоловіків; 612 жінок.

Більшість звернень розглядаються з прийняттям відповідних рішень колегіальними органами місцевого самоврядування – на засіданнях ради та виконавчого комітету. Для термінового вирішення питань громадян створюються комісії, які виїздять безпосередньо за місцем мешкання адресатів, складають акти обстеження, приписи, при необхідності направляються матеріали до правоохоронних органів, органів виконавчої влади для прийняття заходів реагування.

Працівники апарату міської ради постійно надають необхідну консультативну та методичну допомогу громадянам.

Звіт про стан роботи зі зверненнями громадян за 9 місяців 2018 року було розглянуто на засіданні виконавчого комітету міської ради 26 жовтня 2018 року з прийняттям необхідних висновків та рекомендацій.

При затвердженні плану роботи виконавчого комітету міської ради на 2019 рік передбачено розгляд стану роботи зі зверненнями громадян щоквартально.

Автори всіх звернень в обов’язковому порядку отримують роз’яснення, вичерпні письмові відповіді з посиланням на чинне законодавство.

 

 

 

 

 

 

Начальник загального відділу                                                 Л.А. Бодак